Monday, November 30, 2009

SALAM AIDIL ADHA



Salam korang, Raya Korban tahun ni memang meriah sangat, coz aku beraya kat umah sewa aku ngan Echo Wibowo yang datang teman dari Indonesia huhuhu makanya tahun ni juadah raya umah aku berbau Indonesia ler hehehe Echo masak Rendang Medan ngan Bakso Ayam..yumiieee Alhamdulillah semua tetamu yang datang puji hidangan ari raya umah aku, dua hari sebelum tu aku sempat buat Biskut Tart n Almond gak, saja la nak tambahkan kemeriahan meja makan dan tak ketinggalan gak Kek Choc Istimewa ni ha dari Kak Ina....korang kalo nak tempah kek, gi je blog Kak Ina neh - http://kakina-bakery.blogspot.com

Berani jamin, kek akak ni memang sedap, puas hati sangat dengan harga yang berpatutan. Akak ni pun besh je layan SMS, korang nak cam ner bagitau jer, malam raya ari tu Kak Ina datang ngan hubby dier antar kek kat umah aku yang jauh ni ha, makasih la kak yer!

Hari Raya indah sangat kali ni rasanya, meriah dan penat sangat sangat huhuhu.....

2 comments: